6 oktober 2017

Ik zou de hand willen kussen van...

Eigenlijk moet ik boodschappen doen, maar ik heb er niet zoveel zin in. Ik ben even een paar uurtjes alleen thuis en zit even op de bank met wat boeken om me heen en schriften, een haakwerkje op de leuning van de bank. Dat is mijn manier van 'opladen'. En dan moet ik ook vanzelf denken aan alle mooie dingen die vandaag en in de afgelopen dagen voorbij kwamen.
Zondag werd ik 41 jaar! Ik kreeg twee mooie bossen bloemen en nog veel meer, maar nu even de bloemen!




Vanochtend moest L wat later beginnen en toen ze de deur uitstapte zag ze deze regenboog, in het echt was hij natuurlijk veel mooier dan op de foto. Ik heb er lang naar staan kijken.


En zondag stond ik achter deze meisjes, voordat we wisten  dat het kinderthema 'vriendschap' was, zag ik er al iets van, veel mooier dan woorden kunnen doen!


Al die kleine, kostbare momenten en geschenken...soms heb ik het zo druk dat ik er geen oog voor heb. Maar soms ook wel, ik wil ze vastleggen, ik wil ze onthouden, bewaren...
Ik zou de hand willen kussen van Degene die ze me schenkt!

1 opmerking:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.