22 oktober 2017

Een lach en een traan

En toen was het heerlijke vakantieweekje alweer voorbij. Het is voor mijn gevoel niet supersnel gegaan, we hebben genoten van elke dag. Vrijdag zijn Ha en Ma met A en S naar de dierentuin geweest. We hebben in de zomervakantie geprobeerd die 10 stempels in het vakantiepaspoort te krijgen en dat is op de laatste dag gelukt. Daardoor nu een gezellig dagje voor deze vier! En ook een leuke herinnering voor later!


In de vlindertuin konden ze een paar mooie foto's van vlinders maken!


De drie oudste dames gingen met een weekend mee van de Bijbelstudiegroep. Ze hadden er superveel zin in en waren de hele dag hyper en het hele huis was non-stop gevuld met mooie liederen. Een lied dat heel vaak te horen is hier in huis de laatste tijd is 'Rooftops'. Ik heb geen idee waar ik 'm voor het eerst hoorde, maar het raakte me.


En verder had ik al steeds het idee om weer eens op Youtube te kijken hoe ik eens iets leuks kon doen met de haren van de meiden. Mar vroeg vrijdagochtend of ik een 'opvlecht' wilde maken. Ik dus even gauw opgezocht en het leek me niet heel moeilijk. En voor een eerste keer ben ik best wel trots op het resultaat:


Vanochtend nog eens gedaan bij S, die heeft nog niet zulk lang haar en dat is wel iets moeilijker, maar goed genoeg voor vandaag!


We waren in de kerk vandaag en er is een man uit Burundi, die we al meer dan 15 jaar kennen. Alle kinderen zijn dol op hem en hij heeft altijd echt aandacht voor ze. Vandaag was hij jarig en kwamen alle kinderen uit de clubs aan het eind van de dienst op het podium en hebben voor hem gezongen. Zelf danste hij er vrolijk bij. Het was echt een minifeestje, waar ik blij van werd, terwijl de preek flink wat tranen bij me losmaakte. Zo fijn dat het allebei kan en mag!


1 opmerking:

Marieke zei

Knap hoor, de vlechten. Mooi, de zondag op deze manier!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.