28 december 2016

Moeite om uit bed te komen

Na alle kerst/verjaardagsdrukte is het heerlijk om een dagje niets te moeten. Ik heb dan ook het grootste deel van de dag op de bank zitten haken!
En dit is het resultaat:

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Voor m'n oppasdreumes

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Nu wil S er ook 1, precies dezelfde, dus ben ik maar gelijk met een tweede exemplaar begonnen.
Moet ik er wel nog even bij vertellen dat ik een paar minuten na 7.00 uur uit bed ben gegaan om in alle rust en stilte alle rommel op te ruimen en de vloer te dweilen, zodat het weer leefbaar was voordat L, m'n oppasdreumes kwam om 9.00 uur. Fijn was dat, al koste het me wel even wat moeite om uit bed te komen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.