30 december 2016

Kinderfeestje en de ijsbaan

Het kinderfeestje van S, het was gezellig druk!
Heel blij was ik met een paar grote zussen die hielpen met de spelletjes.
We aten pizza'tjes die ze zelf mochten maken.

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Daarna waren we wel een beetje moe, maar zijn toch nog even, met nog een vriendin van L, naar de ijsbaan gereden. Voor S de eerste keer, maar wat deed ze het goed!


Ze kon al gauw een rondje mee schaatsen op de grote baan. Wel in het midden, maar de vaart zat er goed in. Het was er wel erg druk, ik kreeg een schaats tegen m'n knie en later struikelde ik nog over S die viel, ook op m'n knie. Die is nu flink beurs. 

Vanavond maar een beetje 'bankhangen'. Ha en Ma zijn ergens, ik weet eigenlijk niet eens waarheen, R en M zijn film kijken met vrienden. L is aan het logeren, Mar kijkt hier een serie en S ligt op één oor. En K en ik? Wij gaan lekker koffie drinken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.