23 december 2016

Een bijzondere vakantie

Kerstvakantie! Ik ga proberen elke dag even een blogje te schrijven. Zo samen het oude jaar uit en het nieuwe jaar in, dat heeft wel wat vind ik. Het wordt een bijzondere vakantie, want R zal begin januari voor een half jaar naar Australië gaan om een DTS te volgen. We hebben al een afscheidsfeestje gevierd, dat was erg gezellig. We hadden een vuurkorf geleend en 's avonds zaten er een heleboel gezellig om het vuur een of ander spel te spelen.


Maar voor het afscheid zover is, vieren we eerst nog S d'r 5de verjaardag. Gisteren mocht ze op school al een beetje jarig zijn en trakteren. 

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.


Ha en Ma en R waren vandaag thuis en vanmiddag ontbeten/lunchten we gezellig met z'n viertjes. Ha had het allemaal klaar gemaakt en er zelfs sinaasappels bij uitgeperst. We wilden eerst naar de Hema of de Ikea gaan, maar dit was eigenlijk veel gezelliger (en lekkerder)!

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

R z'n baas had hem uitgedaagd om vanaf de zomer z'n haar te laten staan tot afgelopen woensdag, daar zou hij een leuk bedrag voor krijgen voor zijn reis. Als onze jongens hun haar laten groeien, groeit dat niet naar beneden, maar helemaal in het rond. Het was een enorme bos haar. We zijn allemaal blij dat het er af is!😉

En ondertussen vraag ik me af...zullen we het ooit begrijpen, de komst van Jezus, Immanuël?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.