21 oktober 2016

Naught else!

Onze jongens zijn weer bezig geweest vannacht. R zou de hond van vrienden uitlaten, maar de sleutel brak in het slot, er moest een slotenmaker aan te pas komen. Broer Ha kwam R gezelschap houden tot uiteindelijk de deur om 2.55 uur open kon...Toen samen de hond uitgelaten, de sleutel gebracht naar iemand die hem de volgende ochtend nog zou uitlaten en uiteindelijk kwamen ze ergens tussen 4.00 en 4.30 uur thuis en zijn gaan slapen tot in de namiddag.

R. leefde tot voor deze week nog in de veronderstelling dat ik me snel zorgen maakte om m'n kinderen. Dat probeerde ik uit zijn hoofd te praten, maar een gebeurtenis als deze zal ongetwijfeld alle twijfels aan de kant geschoven hebben. Ik heb er niks van gehoord/gezien/gemerkt en heb heerlijk geslapen! Maar eerlijk is eerlijk, het was dan ook niet nodig om me zorgen te maken en ik had ze er geen minuut eerder in hun bed gehad. Anders had ik het zeker gedaan!

Loesje - het klinkt redelijk,  maar het slaat nergens op:

Nu zitten K en ik gezellig op de bank. Hij heeft morgen een tentamen, dus is niet aanspreekbaar, maar ik ook niet, want ik ben een blog aan het schrijven!:) Dat is op zich best bijzonder, dat ik dat kan doen, want de wifi laat ons smartelijk in de steek deze dagen! Blogger doet het en daar is het zo'n beetje mee gezegd. Met een boel meer geduld lukt het me ook nog een plaatje van Pinterest te halen. Maar het geeft niet, er zijn genoeg andere dingen te doen. Ik ga zo met een kopje thee verder met m'n studie 'Leven in Vrijheid' van Beth Moore. Daarna ga ik een engels boek lezen: 'Dagboek van Jim Elliot'. Het is een beetje oud Engels, dus houd ik m'n mobiel erbij en google-translate die het óók nog doet, dan schrijf ik de vertaling bij moeilijke woorden. Het is een prachtig, dik boek, ik geniet er echt van! Bijvoorbeeld deze zin:
'Bring Thou Thy cross before me, Lord - yea, show me Thyself. Naught else can still my throbbings and restore my strength.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.