13 oktober 2016

Dat kan nog wat worden

Over een kwartiertje komt L onze oppasdreumes, ik kan er nog gauw een blogje doorheen jagen:)

Van de week zaten we een paar keer aan tafel tijdens het avondeten en ineens werd ik er een beetje 'bewogen' van. Toen we twee jongens achter elkaar hadden gekregen, dacht ik weleens dat we alleen jongens op de wereld zouden zetten. Met dat toch nog best vers in mijn geheugen vond ik het bijzonder om van de week een paar keer aan tafel te zitten met alleen onze 4 dochters! En gisteren was het al helemaal apart dat alleen onze jongste van 4 en onze oudste van 19 met zijn vriendin er waren.

Elke avond is het weer een verassing met wie we aan tafel zitten. Ik geniet van iedere samenstelling! En komend weekend is het nog eens een heel ander verhaal. Dan zijn de oudste 5 op kamp!! S vind dat maar niks...

'Ik wil ook op kamp!!'
zei ze boos toen we L woensdag uitzwaaide voor het brugklaskamp...
Dat kan dus nog wat worden morgen als we er 5 uit gaan zwaaien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.