8 oktober 2016

Lieve woordjes in mijn oor

Vandaag was het zo'n fijne dag! Ik had geen afspraken staan, dus kon de hele dag zomaar doen wat ik wilde. Het was niet alleen fijn, maar ook heel gezellig! 's Ochtends vroeg in bed kreeg ik al lieve woordjes in m'n oor gefluisterd van onze 4-jarige S. Daar liet ze het niet bij, de héle dag was ze om me heen!! Als ik de was aan het doen was in haar slaapkamer, ging ze daar spelen met haar poppen en ik weet niet wat. Toen ik verder ging met schuren in Mar d'r kamer, speelde ze daar op het balkon en toen K en ik de zoveelste aflevering van Masterchef keken, kwam ze even tussen ons in zitten.
Dat was het toch niet helemaal, toen ging ze met de blokken spelen. Het was een beetje donker, dus ik had er gezellig wat lichtjes bij gezet.


Voor mijn verjaardag kreeg ik een 'Bake & Make' pot voor kruidnootjes, daar gingen we vanavond mee aan de slag.


Wat is er leuker dan deeg kneden?!


Opeten natuurlijk!!


Best moeilijk om kleine balletjes te draaien!


Kruidnootjes de oven in en melk opwarmen.


Jullie raden het al...


Mmm


Het was een drukke week, intensief ook op allerlei gebied. Zo'n dagje als vandaag is dan meer dan welkom!

1 opmerking:

Writings of Romina zei

Ik krijg er trek van als ik dit zie ;)

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.