30 december 2023

Op m'n eigen manier, soms kan ik dat beter niet doen.

We begonnen de dag met een lekker kopje koffie bij een leuk tentje, mijn zwemmaatje en ik. We hadden eigenlijk een afspraak om te zwemmen, maar we lijken allebei wat verkouden te worden, dus kozen we deze keer voor koffie om het jaar af te sluiten. Dat was fijn!!

Daarna gingen we met 7 vrouwen en K naar de dierentuin. L ging niet mee, ze liep liever 2 uur buiten met de honden...


Dieren blijven toch altijd bijzonder leuk om naar te kijken


Al die zeedieren, zo mooi.


En grappig ook


Kijk die lange neus!


Deze ziet er een beetje vermoeid uit


Die ogen!👀


Ik zou maar niet zo streng kijken, want ik weet hoe lekker struisvogelfilet is!


En de apen... daar kan ik uren naar kijken!


We zijn maar een paar uurtjes geweest en hebben lang niet alles gezien, maar het was toch even leuk en gezellig. Nu stond er nog één ding op het programma en dat was oliebollen bakken! Buiten onder het afdak, ik had er best zin in, maar was ook een beetje moe geworden.


Dat laatste zorgde er voor dat het niet zo gezellig werd als ik hoopte.


Maar hé, ik was niet de enige die een beetje moe was geworden!


En uiteindelijk toch een flink pannetje vol met oliebollen. Zonder rozijnen, want die vinden ze hier niet lekker. En ik deed ook nog een poging tot appelbeignets, maar daar laat ik maar geen foto van zien. Ik deed het ook niet volgens het recept, maar op m'n eigen manier. Soms kun je dat beter niet doen. Ze zijn wel te eten, daar gaat het toch om?


En nu slapen! Morgen om 8.00 uur in de kerk zijn om te oefenen met de band. Ook weer mooi om het jaar af te sluiten met het zingen over Gods goedheid en trouw! Op mijn vorige blog kreeg ik een mooie reactie met een quote die ik hier met jullie allemaal deel:

Our hope is not in the New Year - but in the One who makes all things New.

Onze hoop is niet in het nieuwe jaar - maar in Degene die alle dingen nieuw maakt. 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn ff gelezen. Koffie is toch veel beter dan koudwaterzwemmen 🙋‍♀️❤️ Aritha

marijke zei

Prachtige foto's van de dierentuin. Ik kan me helemaal voorstellen dat jij moe bent na het vele werken.

Fijne dienst morgen! De beste manier om het jaar af te sluiten: God loven en prijzen

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.