8 september 2021

Mijn band in de kreukels

Die vrouwentongen zijn zo vruchtbaar! Dit is er een met twee kleintjes, maar er staat er boven ook nog een met 2 kleintjes! Ik denk erover ze in een grotere pot te zetten en ze dan maar eens met elkaar op te laten groeien.


Gisterochtend fietste ik achterom om m'n fiets in de schuur te zetten, het is daar niet zo breed en nét in een bocht kwam er van de andere kant ook een fietser. We zagen elkaar pas op het allerlaatste moment en botsten. Mijn band in de kreukels, ik kon er niet meer mee fietsen en ben na mijn werk lopend naar huis gegaan. Het was heerlijk weer, dus niet erg.


Zoals beloofd, het eindresultaat van de cupcapes! Het was echt leuk om ze te maken.


I. was een beetje ziekjes en wilde de hele tijd bij me blijven. Ik heb haar op het aanrecht gezet en zo was het erg gezellig om te koken. Ik weet nog dat ik dat ook met al m'n eigen kinderen deed op een bepaalde leeftijd. Ze werden moe rond die tijd en wilden het liefst de hele tijd gedragen worden, maar dit was ook altijd goed.


Omdat we lopend naar huis gingen, hadden we wat meer rust om eens te stoppen bij dat minibiebje, waar ik altijd langs fiets. Meestal staat er niet zoveel, soms een leuk kinderboek. S bekijkt hier een dik kamerplantenboek. Ik heb het niet meegenomen, het is te groot.


Mijn werkweek zit er al weer op!
Ik heb al ideetjes voor volgende week, dat maakt het wel nog leuker.

Vandaag weer zo'n mooie dag, ik heb een flink eind gehaakt en nu ga ik een kop soep eten in de tuin!

🙋

 

1 opmerking:

marijke zei

Wat een gezellige blogs weer over je werk! Ik pas 2 dagen op mijn kleinkind (nu bijna 1 jaar oud) en je brengt me op goede ideeen.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.