30 september 2019

Klinkt best al een beetje oud

Het buiten spelen is weer een beetje over nu het weer echt herfstig begint te worden. Nu spelen we weer gezellig Catan of Monopoly. De eenvoudige versie vind ik wel zo leuk om met deze 7-jarige te spelen! Precies goed voor haar leeftijd.


Ondanks het herfstige weer probeer ik wel twee keer in de week hard te lopen. Het is leuk om steeds hetzelfde rondje te lopen en toch elke keer weer andere dingen te zien. Ik luisterde vorige week tijdens een rondje het lied 'This is my Fathers' world' en toen zag ik die boom zo staan in de grond...



En die zwanen in de rivier... Het paste er mooi bij.


In de zomer heb ik helemaal niet hardgelopen, toen heb ik veel gewandeld met onze labrador! Steeds op zoek naar lege flesjes die hij dan voor me neer legt, zodat ik ze weg kan schoppen en hij ze weer kan halen. Hij kan er geen genoeg van krijgen. En ik eigenlijk ook niet:)


Vandaag is mijn oudejaarsdag, ik word morgen 43 jaar! K neemt een dag vrij en we gaan het samen vieren, daar heb ik echt zin in, hij en ik 💕😊.
Klinkt best al een beetje oud, 43...Maar ik vind het prima en zou graag nog een poos langer op deze aardbol blijven, er is nog zoveel te léven! (Ja, met een v, niet met een z (dat natuurlijk ook)!!)

2 opmerkingen:

Kostbaar en geliefd zei

Alvast van harte gefeliciteerd lieve Lieneke. Gods Zegen voor je nieuwe levensjaar

marijke zei

Van harte gefeliciteerd Lieneke! Een heel fijne dag toegewenst en Gods zegen voor het komende jaar. En ik hoop nog veel van je blogjes te lezen en foto's te zien.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.