11 februari 2018

Plannen en een mooie wandeling

We maakten een heerlijke wandeling met de hond van een vriendin.
Een kwartiertje fietsen en je waant je helemaal buiten de stad!


Vanochtend kwam er een klein meisje met buikpijn naast me liggen. Dat gebeurt wel vaker, maar deze keer was het nog een beetje erger en moest ze zelfs twee keer overgeven. Nu zit ik lekker op de bank en S ligt er lekker met haar deken en kussen bij. Ik mis de kerkdienst wel een beetje, het lukt me vanochtend niet iets te lezen of te luisteren, wie weet krijg ik straks een mooi verslagje van deze of gene.



In gedachten ben ik al een poosje bezig met een grote schoonmaak. Dat is in gedachten altijd veel makkelijker dan in het echt, maar ik wil er binnenkort mee beginnen. Ik denk dat ik veel dingen uit het zicht verwijder, dat maakt het wat rustiger. De ramen kunnen ook een goede beurt gebruiken zag ik van de week toen de zon de hele dag scheen. Ik ga er ook weer gezellig bij bloggen, dat is een welkome afwisseling. Misschien lukt het om het 21 maart klaar te hebben.

Er moesten er een paar naar het toilet, dat kon in de kinderboerderij.
Wat een verrassing: vandaag geboren!!

Een mooie grote koeienbel

Een hek vol theepotten, je moet het maar verzinnen:)

De 40-dagen voor Pasen komen er ook weer aan, woensdag volgens mij. Deze keer wil ik er zelf elke dag een stukje over schrijven. In stille afwachting van wat komen gaat, waar mijn gedachten me brengen, wat m'n ogen zullen lezen en zien, wat m'n oren zullen horen, wat m'n hart zal ontvangen. Ik ga niet beloven dat ik er elke dag een blog van maak, maar er zal vast wel eens een gedachte van op dit digitale papiertje verschijnen.

Nieuw leven!

Hier hoopte ik een beetje op!

Het is bijna 13.00 uur. Ik ga eens een bakje koffie zetten, ze zullen zo allemaal wel thuis komen. En over een uurtje ga ik de hond van een vriendin uitlaten, dan hoop ik een paar mooie foto's te maken en plak ik die later bij deze blog.

Fijne dag!

Dat zie je niet bij ons in de straat

Hondje weer thuis

En wij weer naar huis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.