24 januari 2018

Badkamer schrobben, overhemden strijken...

Het gaat goed met R. Na twee weekjes goed rust gehouden te hebben, begint hij zich weer een beetje te vervelen. Gisteren gingen we even naar m'n ouders, fijn om er weer even uit te gaan. Hij is dan wel moe, maar de rest van de dag stond er niets op het programma.
Bij m'n ouders stond deze prachtige plant, wat is het fijn om weer bloemen te zien!


R kreeg ook een mooie bos tulpen en een heerlijke reep chocola. Die tulpen staan hier in de huiskamer op tafel, dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg.


Vandaag ga ik voor het eerst na 4 weken weer eens naar aquarobic. In een nieuw zwembad, ik heb er zin in! En vanavond mag ik de Bijbelstudie leiden en gaan we kijken naar het leven van Kaleb. Ook daar heb ik zin in, want er komen veel interessante (herkenbare) kwesties voorbij.

Verder ga ik straks de badkamer schrobben, een paar overhemden strijken, een hoofdstukje lezen en nog even verder haken aan het vest, moeten er nog boodschappen gedaan worden en bak ik appelflappen voor vanavond. Ondertussen memoriseer ik Psalm 145 en wil ik mijn gedachten richten op wat waar, eerbaar, rechtvaardig, rein, lieflijk, welluidend, welluidend en prijzenswaardig is.

En als we het over 'welluidend' hebben, luister ik vandaag graag naar dit lied:


ooh ja en voordat ik het vergeet. Er is nu een facebookpagina speciaal voor bloglezers gemaakt, daar worden elke dag nieuwe blogs gepost!


2 opmerkingen:

Aritha V. zei

Gezellige fijne blog!!!

Rob zei

Lees je blog altijd met veel plezier!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.