1 september 2016

Fotoshoot met een groot kalf

Gisteren gingen we weer even naar de kinderboerderij. Het is zo'n mooi, groen, rustig plekje, het voelde gewoon even alsof ik op vakantie was!

 

Supergroen kroos, we hoopten dat we een kikkertje zagen, maar we hebben ze niet gezien.


Even een fotoshoot met een groot kalf, dat deze keer lekker in de wei lag. Hij vond het allemaal wel best...volgens mij.


Allebei cheeeese


Best vermoeiend


Lief!


We komen weer een beetje in het gewone ritme.
Mijn oppasdag buitenshuis bevalt me heel erg goed!
Het geeft zelfs ook wat meer structuur hier binnenhuis.
Morgen komen onze vrienden, ze zijn ruim een jaar geleden naar Canada verhuisd. 
We hebben er allemaal veel zin in!
Deze week ging ik met M naar de jaaropening van haar school. Ik zag er leraren die ik 20 jaar geleden voor het laatst zag. Heel even schrok ik een beetje van het feit dat die 20 jaar hun sporen achtergelaten hebben...Twee heb ik er even gesproken, ze verteld dat ik nu voor het eerst m'n diploma weer tevoorschijn heb gehaald om gastouder te kunnen worden:-) Ik heb goede herinneringen aan die tijd en hoop dat m'n dochter dat ook krijgt!

Vorige week ging ik naar de jaaropening van Mar en L, dat was mooi, vooral dit lied. Het is geschreven naar aanleiding van Psalm 65. Het lijkt me een mooi slot van de Psalmserie van deze zomer!

1 opmerking:

Aritha V. zei

Prachtige kalf en kind foto's.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.