21 september 2016

Leuk om te bedenken en uit te zoeken

Het is weer HERFST!
Ik vind het altijd een gezellig seizoen, we zitten meer binnen, maken het gezellig en er komen weer herfstgroenten op tafel. En deze keer komt er ook iets anders op tafel:



S mag er voorzichtig mee spelen, maar als onze oppasdreumes er is, zetten we 'm iets hoger!


Gisteren bij m'n oppaskinderen, maakte ik met de oudste van 3 een weerklok. Ik vond het al heel erg leuk om het te bedenken en uit te zoeken, maar het samen kleuren/uitknippen/plakken was nog leuker!


S zag het die middag en raadt nu eens wat we vandaag gedaan hebben?

  

Precies!


Oja, we hadden hier speciaal oogjes voor gekocht!


S wil de hele verdere dag allemaal klokken maken!


3 opmerkingen:

Aritha V. zei

Wat een leuk idee! Knutselen met kinderen is zooo leuk! Ik mis dat soms best wel.

Petrina Haak zei

Wat een leuk knutsel werkje is dat!

Heerlijk hé de herfst, gezelligheid binnen, prachtige kleuren en geuren buiten. Ben er wel weer aan toe. Geniet ervan!

Unknown zei

Wat een leuk werkje, die weerklok.
Die ga ik onthouden voor onze (oppas)kinderen, bedankt!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.