14 september 2016

Midden in die Godvergeten wereld

Het nieuwe seizoen is alweer een poosje in volle gang. Dit seizoen heb ik God gevraagd en wil ik mezelf er steeds aan blijven herinneren, dat ik mag leven uit genade, elke nieuwe dag weer... echt, ik heb het nodig!
Vanavond luisterde ik dit preekje/ deze toespraak van Dr. Paul Visser en ik wil het graag aan jullie doorgeven als tip om te luisteren. Als aan- en bemoediging voor dit nieuwe seizoen.

God, alles is tegen U! Maar geef met vrijmoedigheid Uw Woord te spreken en steek Zelf Uw hand uit door tekenen en wonderen. Het is Uw zaak, Uw zorg, Uw Woord, Uw werkelijkheid midden in die Godvergeten wereld!
(Gebed uit de volgende toespraak)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Net de toespraak gekeken, indrukwekkend, bemoedigend..,bedankt voor de link.
Herken ook wat je zelf schrijft, elke dag weer leven van Zijn genade,
steeds meer realiseer ik me dat in deze wereld waar zoveel in gebeurt.., om stil te worden en rust te zoeken bij Hem.
Hij vergeet ons niet, Hij ziet ons, wát een vader hebben wij..
Bedankt ook voor je stukjes altijd, heel fijn, herkenning en mooi dat ik zo op afstand een stukje verbondenheid mag voelen.
Hartelijke groet! Mirjam

Lieneke van Vuuren zei

Dankjewel voor je hartverwarmende reaktie, Mirjam!!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.