27 april 2019

Kaartjes sturen

Dag 5 na Pasen

Deze week nam ik de tijd om wat kaartjes te sturen.
Twee naar zendelingen en 1 naar mijn peetzoontje😍


Wat is het mooi dat we een wereldwijde familie in Christus hebben! En dat dan ook nog eens door alle eeuwen heen. De gemeenschap der heiligen is zo waardevol en kostbaar, vooral als je dit vers erbij leest:
Hij zei: Het is te gering dat U voor Mij een Knecht zou zijn om op te richten de stammen van Jakob en om hen die van Israël gespaard werden, terug te brengen. Ik heb U ook gegeven tot een Licht voor de heidenvolken, om Mijn heil te zijn tot aan het einde der aarde.
Jesaja 49:6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.