8 november 2018

Als je niet beter wist en niet beter keek...

Kijk nou toch hoe treurig m'n olijfboompje er aan toe is! Je zou er triest van worden als je niet beter wist en niet beter keek! Want het schijnt, dat als deze plant een heel nieuw plekje krijgt, hij zijn blaadjes verliest, maar dan ook weer...


nieuwe blaadjes krijgt! Ik vind het een wonder! Deze foto heb ik gemaakt met een macrolens die ik op een clip kan zetten en die clip kun je weer op je mobiel zetten. Superleuk setje bij de Action voor minder dan 5 euro! Er zit ook nog een Fisheye lens en een groothoeklens bij. Voor wie van foto's maken houd, een leuke tip!


Vanmiddag even lekker naar het park gegaan met Philip. Wat een feestje is het buiten in de zon met al die herfstpracht!








Nog eentje van een plant dan. De parapluplant deed er heel lang over om wortel te schieten, wel 5 weken. Maar ze kwamen en ik heb ze in de pot gezet, met lekker veel water, want het is een moerasplantje. En zie daar, er komen twee nieuwe parapluutjes aan!:)


Ik ga straks een wraptaart maken! Gisteren aten we met de homegroup (Bijbelstudiegroep) en nam iedereen iets mee. Daar zat een heerlijke wraptaart bij, ik heb het recept gevraagd en ga het ook krijgen, maar ze houden hier zowiezo van wraps, dat ik deze alvast maar uit ga proberen.

Fijne dag jullie allemaal!

2 opmerkingen:

Aritha zei

Die ene foto is zo mooi (met die gele bomen). De andere ook natuurlijk :-)

Aritha zei

Ik zou heel graag jouw blog in mijn blogroll zetten maar het lukt me nooit (sinds je deze blog hebt). Ik krijg dan de melding: Geen feed gevonden voor deze URL. Blogposts en updatetijd worden niet weergegeven.

Zou je eens willen kijken bij je instellingen? Misschien even dit ernaast leggen: https://support.google.com/blogger/answer/97933?hl=nl

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.