5 mei 2021

We dronken nog een kopje thee

Waar ik gisterenavond mee eindigde, begin ik vandaag mee...kijk nou toch hoe mooi! Gelukkig trekt zo'n plant zich niks aan van hoe ik me voel, ze gaat gewoon verder met groeien en bloeien. 


Soms heb je van die dagen en zo'n dag was vandaag.
Zo'n dag dat je 's ochtends al in tranen uitbarst en zegt:
Ik wil gewoon dat iedereen blij is!
Zo'n dag dat je nuchtere wederhelft lachend antwoord:
Daar zou ik dan eerst zelf maar eens mee gaan beginnen!
Zo'n dag dat je rond lunchtijd gewoon op bed gaat liggen en dan in slaap valt.

Het bleef niet de hele dag zo. Gelukkig hadden we wat afleiding en moest er een meidje opgehaald worden van een logeeradres. Ze was compleet veranderd van stadsmeidje naar boerenmeidje...


We bleven eten, er stond een hele high tea op ons te wachten! Wat een lekkere verrassing! De oudere meiden hadden een hele bakdag achter de rug! Het smaakte heerlijk!


Na de afwas nam ik ook even een kijkje in de stal...


We dronken nog een kopje thee en toen moest ik S toch echt uit de stallen plukken om mee naar huis te gaan. De terugweg was geen straf met die prachtige lucht!



Toen we thuis kwamen en S op bed lag, liet ik Philip nog even uit. Het was al aan het schemeren en de lampjes op het plein brandden, het zag er gezellig uit.

Slaap lekker allemaal!







1 opmerking:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.