16 maart 2021

Jezus is mijn Koning

Gisterenavond deden we met een aantal vrouwen Bijbelstudie.
We lazen een stukje over het lijden van Jezus.



'Toen nam Pilatus dan Jezus en geselde Hem. En de soldaten vlochten een kroon van dorens en zetten die op Zijn hoofd, en zij deden Hem een purperen bovenkleed om, en zeiden: 'Gegroet, Koning van de Joden! En zij gaven Hem slagen in het gezicht.'

Johannnes 19:1-3 

Het blijft altijd zo indrukwekkend om deze gedeelten te lezen. We luisterden samen naar dit lied.


Kijk je deze blog op je mobiel, dan vind je het lied hier!

Wat een liefde voor jou en mij van deze Koning!
Ik vond nog een heel klein mooi gedichtje in een dagboekje van Spurgeon:

Uw liefde is al mijn schat op aard;
Zij is mij meer dan alles waard,
Ja, wat een ander ook begeer,
Uw liefde wens ik, en niets meer.


💗 Het album van Sela 'Live in Groningen' is een mooi album op Spotify om in deze tijd naar Pasen wat  vaker te luisteren.

2 opmerkingen:

@Lineke zei

Dankjewel heb hem nu op staan

Aritha zei

Dat gedichtje vind ik mooi. En om samen Bijbelstudie te doen met anderen. Geweldig.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.