14 maart 2021

Gekke tijd om te trouwen

Wat een storm van de week! De winkelwagentjes vlogen er van in het water! 😮


Het boek Hudson Taylor is uit! Wat een mooi getuigenis. En wat heeft hij veel meegemaakt. Het overlijden van 4 kinderen en zijn vrouw en nog een doodgeboren tweeling en later ook zijn tweede vrouw. Ik kan het me niet voorstellen...! Qua gezondheid was hij ook niet heel sterk. Ik denk dat ik daarom de volgende quote van hem tegenkwam.
Als een rode draad in zijn leven is zijn vertrouwen op zijn grote God!


Ik moest gelijk denken aan een van mijn lievelingsteksten uit Hooglied:

'Wie is zij die daar komt uit de woestijn, leunend op haar Liefste?'

Woensdagavond kreeg ik ineens het idee om een afspraak te maken bij m'n meest favoriete kringloop. Dat kan nu weer! Ik zou donderdagochtend eerst naar een vriendin gaan en had dan nog wel tijd over om daarheen te rijden. Het was fijn om elkaar te zien en te spreken. We hebben ook nog even gezongen, ik werd er echt blij van! Er bleef de hele dag een diep verlangen in mijn hart branden om dichtbij God te leven.

De kringloop was wel veel verder dan ik had gedacht, maar ik kreeg daar maar 20 minuutjes de tijd om rond te kijken, dus dat moest alsnog lukken. Ik hobbelde gauw naar de boeken en ging met deze stapel de winkel weer uit. Én een tennisracket! Ik gebruikte altijd die van Ha, maar hé, die gaat deze week trouwen!!💞 Nu heb ik er zelf één.
Kijk, wat een mooie boeken!


Het boek 'Heilig in Hem' heb ik nu al bijna uit, nog 2 bladzijden.

Gisteren kwamen mijn twee nichten E en E...mm, dat is niet zo handig... E en El dan maar. E komt op de trouwdag van Ha en Ma onze haren doen en kwam vandaag alvast oefenen. Het gaat heel mooi worden!! M d'r haar hoeft niet gedaan, zij is naar de kapper geweest en heeft het weer lekker kort, ik vind het altijd heel leuk bij haar staan. Ze heeft heerlijk genoten van dit kleine mannetje, het zoontje van El.


En wij allemaal natuurlijk! Ik heb hem ook even heerlijk op schoot gehad.
Het was heel gezellig, ze bleven eten en we hebben veel gekletst en gelachen.
love my family!


Hier is Mar aan de beurt...echt, het werd heel mooi! 😄


Voordat E en El kwamen gingen Mar en S nog even samen zingen. Daar geniet ik ook echt van, zo gezellig! S heeft 'Abba Vader' op school geleerd en zingt het vaak.


Wel een gekke tijd om te trouwen hoor. We hopen dat het allemaal doorgaat, want er lopen nog een paar geteste mensen rond...😱



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.