5 maart 2021

Dat zie ik mezelf nog niet doen

De hele dag heeft hij geen besef van zijn derde verjaardag gehad, de felicitaties die hij kreeg zeiden hem niks. Tot Ha thuis kwam en hij een geweldig cadeau kreeg...


Die dag en ook de komende dagen kunnen niet meer stuk!


Woensdag twijfelde ik of ik met de auto of met de fiets naar de bibliotheek zou gaan. Voor mezelf zou de fiets beter zijn, maar ik besloot toch met de auto te gaan. Toen ik naar de gang liep en mijn fiets zag staan...ging ik toch maar met de fiets. Ik kreeg er geen spijt van. Wat kies ik toch snel voor gemak! Op de fiets zie je zoveel meer en kun je, als je alleen maar even stopt, leuke foto's maken.


Dit blijf ik het mooiste grachtje vinden.


Bij de bieb stonden een heeeleboel tasjes klaar voor mensen die boeken hadden gereserveerd. Veel meer dan je hier op de foto ziet. Eigenlijk wel handig zo (gemak!)


Van de week hebben we voor de verandering 's avonds eens een rondje hard gelopen met, ook al voor de verandering, z'n vieren. R & M, Mar en ik, heel gezellig! Zo gezellig dat we een km langer doorrende dan eigenlijk de bedoeling was. Zo gaat dat dus als je met een groepje rent. Ik wil eens gaan kijken of ik me kan aansluiten bij een hardloopvereniging. Maar eerlijk gezegd, zie ik het mezelf dat nog niet doen...maar misschien is het wel heel leuk... Even wachten tot we weer mogen maar.
Het was ook leuk om in het donker te rennen, iets wat ik in m'n eentje nog nooit gedaan heb. Bij de SS Rotterdam was het een gezellige boel, met vuurtjes en een drive thru! Daar zijn we maar in eenzelfde tempo 'thru' gerend!


In onze tuin is de lente ook begonnen, kijk nou zo'n knopje aan het eind van een tak van een appelboom. Vorig jaar zat dit boompje onder de mieren, hopelijk dit jaar niet.


Ik kreeg plantjes en na wat zakken aarde gekocht te hebben, heb ik ze een mooi plekje gegeven. Het wordt vast wel weer gezellig in de tuin, het is nu nog een rommeltje.


Vandaag liep ik met L en kleine I naar de winkel en zag nog een paar mooie knopjes.



Ik kreeg ook nog een heel bijzonder cadeautje. Daar zal ik de volgende keer iets over vertellen!

🙋

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.