6 april 2020

Een hele bezienswaardigheid

Overal beertjes voor het raam!
Ik heb er eerlijk gezegd nog maar 1 gezien in de wijk, maar er ook nog niet heel erg op gelet.


Vorige week begon ik elke ochtend met een rondje hardlopen. Voor mij een heerlijk en goed begin van de dag. Vanaf deze week is K ook thuis aan het werk en zorgt hij ervoor dat iedereen om half 9 klaar is om aan schoolwerk te beginnen en ik zorg dat ik hardgelopen en gedoucht heb. Dat is wel echt heel fijn dat dat kan! Ik weet niet precies waarom ik het nodig heb, maar het helpt wel.

Vrijdag gingen we er nog even tussenuit. S d'r juf (haar nicht:) woont vlakbij en we gingen even gezellig kletsen op gepaste afstand.


Allemaal even naar buiten kijken...
Philip lag te zonnen in de tuin, een hele bezienswaardigheid!


Wat een heerlijke warme dagen deze week! Gistermiddag ging ik even een stuk fietsen langs de havens. En ging ik ook even zitten om wat te lezen.




Ik ben dit boekje nog een keer aan het lezen:


En las dit mooie gebed.
Een goede oefening, ook voor vandaag.


En...gisterenavond heb ik een nieuw lied geleerd, die ga ik nu ook vaker zingen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.