7 april 2020

Allemaal elfjes!

Het gaat goed deze week! De ochtenden lopen gesmeerd en de nieuwe weektaak die we van de juf kregen is veel fijner dan vorige week. En verder beginnen we gewoon wat meer structuur te krijgen in alledaagse dingen. In de ochtend eten we alleen fruit bijvoorbeeld. Dat schoot er nogal bij in de laatste weken.

We zijn in onze homegroup (Bijbelstudiegroep) 'elfjes' aan het maken.
Ik laat je mee genieten! De namen van wie ze zijn laat ik meestal weg. Sommige zijn bloedserieus, anderen zijn grappig.
En als je zelf ook een elfje wil schrijven, laat er een achter in een reactie! Tussen de elfjes door laat ik foto's zien van de afgelopen week.


Ik
Ja ik
Ik kan echt
Echt helemaal niets verzinnen
Arend


Blauw
Helder strak
Vogels vliegen onbezorgd
Duisternis, Eli Lama Sabachtani
Rood


Onderwijs
Leren leven
Samen met God
Opgroeien voor Zijn glorie
Levensdoel

Ma verwende Philip met een mooie bloemenslinger!

Stilte
Rustgevend, verstikkend
Afstandloze verbinding herwaarderend
Technologie als valse christus
🌿Hosanna

Deze foto is van iets langer geleden


Passie
Lijdend meeleven
Leer me dat
Tot de dood toe
Kompassie!


Hoop
Dat is
Waar ik mij
aan vasthoud deze tijd
Jezus


Bij mijn ouders kwam iemand op de doedelzak spelen op het grasveldje. Leuk idee! Ik deelde het in de homegroupapp als dankpunt en er werd ook een elfje bij gemaakt:

Muziek
Doedelzak, Kazoo
Het klinkt geweldig
en brengt weer leven
(R)arend



Afstand
Anderhalve meter
Mijn lieve kind
Dat is te veel!
God

1 opmerking:

Arend zei

Lieneke
Wat leuk
Een geweldig idee
Om dit te bloggen
Groetjes!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.