8 augustus 2018

Pijnlijk voor onze voeten

We zitten even gezellig aan tafel, de meiden zijn aan het tekenen, aan de andere kant van de tafel zijn er nog twee druk bezig, en ik tik even een blogje.


Vorig jaar gingen we een keer 's avonds naar het strand en ik had knakworstjes meegenomen, we zagen de zon ondergaan en genoten van die warme snack! Het hele jaar door kreeg ik de vraag: 'Gaan we weer een keer naar het strand om de zon onder te zien gaan en knakworstjes te eten??' Nou, daar gingen we dan van de week. Het was heerlijk om op dat uur nog even de zee in te duiken! En dan te kijken naar de zon die opeens best wel snel verdween...


En daarna nog lekker knakworstjes eten!


De volgende dag gingen we weer naar het strand, nu overdag om lekker af te koelen in de zee. Wat enorm pijnlijk voor onze voeten om de afstand te overbruggen van onze plek naar de zee, het zand was echt heel erg heet... Ik wist niet hoe ik m'n voeten zo lang mogelijk in de lucht kon houden tijdens het rennen, en om zomaar op een handdoek van iemand anders een korte pauze te houden, was ook weer zo wat. Gelukkig geen blaren aan overgehouden.

Nog even wat anders...

Deze vakantie zijn er 4 huizen waar ik de planten water geef als de inwoners op vakantie zijn. Het is altijd een beetje een rustgevend karweitje vind ik. En soms kom je zomaar mooie dingen tegen:


Mooi om even bij stil te staan!




1 opmerking:

Emma zei

Ja ik zag Hem in de prachtige zonsondergang en de gekleurde zee

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.