5 juli 2018

Helemaal niet zo lekker eigenlijk

Een poosje geleden kreeg ik een paar muntplantjes van een buurvrouw verderop.
Twee van de drie overleefden het niet. Maar de andere twee zijn enorme planten aan het worden.
Nu moeten we er wel iets mee en dus stop ik er wat van in een glas heet water en doe er een schijfje citroen bij. 


Ik vind het er super lekker en gezond uitzien.
Maar ik vind het helemaal niet zo lekker eigenlijk.
Dus staat het er maar voor de sier.

We zijn bijna door alle verjaardagsfeestjes heen.
Gisteren was K. nog jarig en zaterdag vieren we nog een feestje.
Dan zit het er weer even op voor iets minder dan 3 maanden.


Onze pup groeit ook lekker door.


Hij kan goed luisteren en wachten.
R liet hem net zitten en gooide een snoepje op de grond, die hij dan pas mag pakken als hij 'vrij' gezegd heeft. Hij ging naar boven om zich om te kleden en ja hoor...hij zat nog netjes te wachten. Oke, hij was er inmiddels bij gaan liggen, maar toch.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.