25 april 2017

Een heerlijk recept en puzzelmanie

Zaterdag heb ik na een hele lange tijd weer eens weekboodschappen gedaan. Toch wel fijn om alles in huis te hebben en niet al te diep hoeven na te denken wat we zullen eten. Zondag had ik een paar ingrediënten ingetikt bij Google en daar vond ik een heerlijk recept! Helaas is de oven voor een poos uitgeschakeld, dus heb ik het gewoon in de pan klaar gemaakt. Iedereen vond het lekker!

Vandaag geef ik me over aan de puzzelmanie, dat wil zeggen tot 15.00 uur, toen was hij af. En hadden we nog niet geluncht:) Ik smeerde gauw een paar boterhammen en toen moesten we nog naar de 'brillenwinkel' in het winkelcentrum. Een van de brillen schoof steeds verder van een neus en mijn lenzenvloeistof is bijna op. Dat eerste werd vrij snel verholpen, voor het tweede had ik geld nodig en dat had ik niet bij mij...beetje suf, maar we zijn nu wel even buiten geweest en hebben een stukje gelopen.

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Toen we thuis kwamen was Mar al druk bezig met de volgende puzzel...

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Het is echt een ontspannende bezigheid en helpt tegen verveling en iets nuttiger dan mobiele verslavingen! Daarbij is het ook nog eens heel gezellig om er samen mee bezig te zijn. Zei ik nuttig? Nou...een puzzel in elkaar zetten en dan na een uur weer uit elkaar halen lijkt natuurlijk helemaal niet nuttig. Maar het zal ongetwijfeld een positief effect op een van de hersenhelften hebben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.