12 juli 2016

Zin om iets te bakken

Een kopje koffie en wat drinken voor de kinderen met een bakje fruit met wat nootjes... dat is echt een rustmoment op de dag! 


Dit prachtige vlindertje heeft een mooi plekje op L d'r schilderij gevonden!


Hij zal zegenen wie de Heere vrezen, de kleinen met de groten.
Psalm 115:13

Vandaag heb ik geen plannen, ik heb zin om iets te bakken, maar weet niet of het daarvan komt. Straks ga ik even piano spelen bij de buren, als zij op vakantie zijn mogen we dat ook doen. Verder haal ik de sleutel van een vriendin nog even op, daar ga ik de komende weken de planten water geven als ze weg zijn en wellicht blijf ik er even hangen om lekker rustig wat te lezen. Vorig jaar bleef ik daar toen ik naar de Chinese conferentie ging tussen de samenkomsten in, heerlijk was dat!!

Fijne dag voor jullie!

1 opmerking:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.