7 juli 2016

Het verhaal is nog niet klaar

Het is een drukke week! Het begon maandag met de verjaardag van mijn lief. Ik probeerde een heerlijke maaltijd te maken en dat lukte nog ook!




L (rechts) deed d'r afscheidsmusical met groep 8:


Gelukkig had ze 's middags de generale repetitie en mocht ik daar naar meekijken. 's Avonds ging ik met M mee naar haar diploma uitreiking.


 

De volgende dag was R aan de beurt!


S was gisteren ziek geworden en kon om half 7 's avonds al haar ogen niet meer open houden en viel lekker in slaap bij Ma (vriendin van Ha:)


Mooie momenten, soms ook weemoedige. Afscheid nemen is nooit fijn. Kinderen worden groot, zoveel hier gaat voorbij. En toch was ik ook ineens even blij dat het leven doorgaat. Het verhaal is nog niet klaar! De dingen waar ik nu blij en verdrietig om ben zijn nog niet aan het einde. En ik ben benieuwd hoe het verhaal verder zal gaan. Een tipje van de sluier is al opgelicht en het laat me met Psalm 39:8 zeggen:
En nu, wat verwacht ik, Heere? Mijn hoop, die is op U!

1 opmerking:

Look Around The Corner zei

Ieder seizoen in het leven heeft zijn eigen charme.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.