14 juli 2016

Er hing een naar sfeertje

Ons buurmeisje zag de leuke tas die ik voor S gehaakt had en wilde er ook wel een! Haar lievelingskleuren zijn rood, roze en paars en het liefst met harten! Die kleuren lukken wel, maar die harten in granny's kom ik niet zoveel tegen.


S krijgt soms leuke spulletjes van kinderen die een stukje groter zijn dan zij. Gisteren kreeg ze en leuk klein rieten tafeltje en een poppenstoeltje. Ze wilde er graag mee boven spelen en kon niet wachten tot ik eindelijk boven kwam kijken hoe gezellig ze het had gemaakt!


Gisterenavond maakte K en ik een wandeling langs het water. Heerlijk zo samen! Al vond ik de kant waar we begonnen niet zo heel prettig, ik loop liever aan de overkant! Het was er erg stil, alleen een paar auto's met een paar mannen er in en er omheen, er hing een naar sfeertje, maar misschien lag dat aan mij. De ondergaande zon trok er zich in ieder geval niets van aan, die schitterde even mooi als altijd!


3 dagen in de week komt Li bij ons, zo'n gezellig meisje! Die drie dagen hoort ze er echt helemaal bij!:)


Vandaag begon ik de dag al heel vroeg in het zwembad, terwijl iedereen nog lag te slapen, trok ik 40 baantjes, heerlijk! Tussen de middag gingen we picknicken in het park met nog een paar moeders met kinderen, altijd gezellig!


En ergens tussendoor deed ik een korte studie van Beth Moore. Het ging over vreugde. Er zijn zo ontzettend veel teksten die vreugde beloven na herstel! Dat neem ik de hele dag mee in m'n achterhoofd.

Mijn lippen zullen vrolijk zingen, wanneer ik psalmen voor U zal zingen, mijn ziel, die U verlost hebt.
Psalm 71:23

1 opmerking:

Aritha V. zei

Zo'n naar sfeertje hangt hier vaak rond bepaalde barretjes. Mooie foto van die zon.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.