3 juli 2016

Gezellige zondag

Zijn daden zijn vol majesteit en glorie, Zijn gerechtigheid houdt voor eeuwig stand.

Psalm 111: 3

Vandaag was er een doopdienst. Wat een heerlijke genade van God is dat! Ik zag nog net een vrouw kopje onder gaan, maar de rest heb ik deze keer niet mee gemaakt. Met de kleuters kon ik een keertje meedoen met een leuke afsluitochtend. Een speurtocht met opdrachtjes en daarna lekker eten met elkaar.



Onderweg naar huis zag ik deze prachtige bloemen. Even dacht ik dat ze zwart waren, zo vaak zie ik niet van die hele donkere bloemen, ook heel mooi!


De glorie en majesteit van God zag ik vandaag in:
  • mensen die uit het rijk van de duisternis zijn getrokken en gebracht in het Koninkrijk van Zijn Zoon!
  • spelende kinderen
  • prachtige natuur

2 opmerkingen:

Marleen zei

Hee Lieneke, ik vind je nieuwe serie ook heel mooi!
Link van dagelijks leven naar een psalm of andersom.
Dank je wel!

Aritha V. zei

Die bloemen zijn echt heel apart! Ik dacht dat het nep was!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.