29 november 2023

Geen stress aan te beleven

Mijn 8 vrije dagen zitten er weer op. Vandaag is de laatste. Het waren heerlijke dagen, maar ze gaan een béétje snel voorbij en ik merk dat ik ook in m'n vrije dagen m'n energie een beetje moet verdelen. Ik vind het leuk om af te spreken met iedereen, maar het is niet leuk als ik daardoor minder tijd voor bv m'n ouders heb. Die zijn er ook weer bij ingeschoten deze keer. Dus... ik ga m'n leven beteren!
En zoals altijd heb ik ook nu weer zin om te gaan werken! Bij wie kom ik nu weer terecht? Zit er een bevalling bij? Morgen zal ik het allemaal weten. Nu eerst nog een beetje nagenieten van de afgelopen dagen.
Ik ging naar de tandarts om een stukje kies aan te zetten, maar dat is niet iets om van na te genieten.
Voor de tweede keer ging ik afgelopen maandagmiddag naar E. Ik was daar gastouder voordat ik aan de opleiding begon. Begin dit jaar had ik haar twee puzzels gegeven voor haar verjaardag en erbij gezegd, dat ik het leuk vind om een keer te komen om ze samen te maken. Daar kwam het nu eindelijk van. Het was een puzzel van 500 stukjes en we deden er 2 middagen over. Het is zo gezellig met die kids! Ik wil er nog wel meer samen maken!
Sorry, de foto's zijn niet zo scherp deze keer.


Vanochtend spraken we om 9.00 af. Op weer een nieuwe plek. Zou dit dé plek dan worden waar we voortaan het water in gaan?


Wat mij betreft wel! Wat een mooi plekje is dit!! Hier wil ik wel even zwemmen. Helaas zat hier ook weer een nadeel aan, er lag veel glas! Nu ga ik toch maar waterschoenen aanschaffen. Vandaag mocht ik er één van m'n vriendin aan. Zij één en ik één, dat scheelde toch weer één voet! 😄 Gelukkig zijn allebei onze voeten heel gebleven.


Hé kijk, er komt een boot/schip aan!


Toen we aankwamen zagen we een stuk van de mooie blauwe lucht, maar aan de andere kant was de lucht wel heel donker... Toen we eruit gingen hoorden we wat gerommel in de verte.


Het begon ook te regenen. Maar wij waren alweer aangekleed en onderweg naar de auto.


Met dit nieuwe plekje vonden we ook een nieuw groepje, dat was nog eens gezellig!


Ik zou nog wel een keer willen vandaag...

Na ons zwempartijtje ging ik nog naar een andere vriendin. Het was echt even goed om elkaar weer te spreken. Goed omdat het me ook weer even laat zien dat de wereld groter is. Toen ik weg ging waren we nog lang niet uitgepraat, maar heb ik wel gezegd, dat ik nu eerst m'n opleiding af wil maken. Zie je dat ik m'n leven aan het beteren ben?
Onderweg kon ik even niet verder. Een zwaan hield alle auto's tegen. Uiteindelijk heeft die man met de hond de zwaan naar de kant 'gejaagd'.


Gisteren en vanmiddag heb ik aan een examenopdracht gewerkt en die heb ik nu net opgestuurd. Fijn dat die nu klaar is. Komende maanden moet ik werken aan 5 examens. Ik ga er op tijd mee beginnen, dan is daar geen stress aan te beleven.

Er staat een lekker Hongaars stoofpotje op de plaat, daar hoef ik alleen nog wat rijst bij te koken.
Maar nu eerst een bakje koffie!

❤❤

3 opmerkingen:

marijke zei

Gezellig blog weer. Succes met werken en voor de komende tijd voor het voorbereiden van je examenopdrachten. Hoe lang duurt de opleiding in totaal?

Lieneke van Vuuren zei

De opleiding duurt 15 mnd, nog 1/3de te gaan!

marijke zei

Heel veel succes met het laatste half jaar!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.