23 maart 2023

Jullie gaan er zeker iets van zien

Nog 1 dagje en de 6 weken school zijn voorbij. Ik zag er best tegenop om zolang alleen maar elke dag naar school te gaan, maar het viel uiteindelijk allemaal mee! De eerste paar weken kon ik nog weleens met hoofdpijn thuis komen, maar dat is de laatste weken ook niet meer het geval geweest. We hebben veel geleerd en de docenten gaven echt heel goed en leuk les. Vandaag sloten we af met een toets. Daarna maakten we een lunch en kwamen er ook mensen van de organisaties waar we werken. Dat was gezellig! Zo kom je beetje bij beetje meer over de praktijk te weten. Aan het eind van de dag kregen we de cijfers van de toets. Ik had een...durf het bijna niet te zeggen, een 9,8. Superblij mee! Nu nog 1 dagje school en dan gaan we 3 weken werken. Dan een weekje school en dan weer 9 weken werken en zo gaan we door tot het eind.

Al een paar maanden geleden had ik een leuk avondje uit met K gepland. Dat was gisteren. We gingen eerst samen eten in een Afghaans restaurant en oeh... wat was dat verrassend lekker!! Eerst een voorgerecht: een dumpling, één met gehakt en één met bonen.


Het hoofdgerecht bestond uit allemaal verschillende gerechtjes en flink wat kebab en lekkere rijst.


En ijs met kardemom!


Echt, voor iedereen die weleens uit eten gaat en het leuk vindt eens een andere keuken te proberen:
AFGHAANS!!
😋😋😋

Daarna renden we alle Calorieën uit ons lijf, want we hadden nog iets minder dan 10 minuten om op tijd te komen bij de musical 'Les Misérable'. Dat is niet helemaal waar. K. stapte stevig door en ik probeerde hem bij te houden en wisselde dat af met heel snel lopen en een beetje joggen.


We zaten letterlijk 3 seconden, toen gingen de lichten uit en begon het!
Ik heb ooit het boek gelezen, dat vond ik mooier. We vonden niet alle stukjes even fijn om te horen, maar het eindigde met een mooi gebed.
Nog even een foto van het mooie uitzicht en toen met de metro naar huis.


Een paar dagen geleden zaten ze er aan te komen


En nu groeien de gebroken hartjes weer vrolijk.


Anderhalve week geleden liep we even een rondje om de school en zagen we het voorjaar zo mooi tot bloei komen!


Deze week of volgende week komen de planten/boompjes voor in de tuin. Ik ben zo benieuwd en verheug me erop!
Jullie gaan er zeker iets van zien!

 

1 opmerking:

marijke zei

Gefeliciteerd met het fantastische cijfer! Wat leuk dat je samen met je man uit eten en naar de musical bent geweest na deze intensieve periode. Prachtige tuinfoto´s.
Heel veel succes met de weken werken!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.