1 juli 2024

Alsof we al jaren vriendinnen waren

Wat een plaatje is dit! Omdat ik toch nog een opstart moest doen in dezelfde plaats als waar m'n vriendin woont, stuurde ik haar een appje met de vraag of ik bij haar iets kon eten, dan konden we daarna nog samen tennissen. Zo gezegd, zo gedaan! Maar ze wilde weleens uitzoeken hoe je groenten lekker op de BBQ kon krijgen, dus dat gingen we uitproberen. Wat een feestje maakte ze ervan, zo lief!! ❤️


Vorige week paste ik weer eens op H. Dat was lang geleden. Nadat F is geboren is hun mama lekker thuis en was het ook niet nodig. Maar nu hadden ze een afspraakje en kwam H bij ons. Ik nam haar even alleen mee naar de kinderboerderij. Ze is helemaal niet bang voor dieren, dat maakt het extra leuk.


We gingen met de tram en zo hadden we ons eerste echte oma-kleindochter-uitje 💕


Nu 6 dagen gewerkt. 1 gezin op loopafstand, dat is nog eens handig!
In het ene gezin was er een hele leuke klik met de moeder. Het voelde alsof we al jaren vriendinnen waren.
In het andere gezin was het huis zó ontzettend netjes en schoon dat het weer eens aanstekelijk werkte en ik thuis ook gelijk weer aan de slag ging. Dat kwam mooi uit, want ik heb een hele lijst gemaakt die ik, voordat we op vakantie gaan, afgewerkt wil hebben.


Mooi he deze paarse? Het is een boompje die in de tuin staat en hij doet vreselijk z'n best.
Vanochtend liep ik met Philip langs het water en zag mooie witte klaproosjes.


En in de verte de SS die schitterde in de zon, terwijl de rest bewolkt was.


Nog een laatste foto uit de vensterbank. Een mooie bloeiende orchidee.


En nu ga is het mijn beurt een feestje te maken, want L is vandaag 20 jaar geworden!


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd met L! Wat een leuke foto's van jullie kleindochter, daar smelt je toch helemaal bij weg.

Anoniem zei

groeten van Marijke

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.