25 juli 2024

Overal wel iets leuks te zien

Wat zijn er toch veel leuke dingen op de wereld! Zie hier deze boekensteun. Wie verzint nou zoiets? Als je dichtbij komt gaat het lampje vanzelf branden. Er liggen er natuurlijk nog veel meer in de winkel, maar ik kan ze niet allemaal kopen, ze zijn best prijzig. M kreeg deze voor haar verjaardag. Het is zo leuk om even naar te kijken, En ook gezichtsbedrog, want je ziet echt dat hij in een bocht zit, terwijl dat niet zo is.


Zelf ben ik een schilderen op nummer aan het schilderen, maar ben ik ook bezig met waterverf. En die twee samen lukt me nog niet zo goed. Ik moet nu eerst dit wasbeertje afhebben, voordat ik verder kan met het waterverven. Dat zorgt er wel enigszins voor dat ik elke dag flink wat vlakjes verf. Maar ondertussen zoek ik ook naar een 'schilderen op nummer' die ik écht mooi vind en die ik gewoon in een winkel kan kopen. Als iemand daar een tip voor weet houd ik me aanbevolen. Online bestellen vind ik wat dit betreft gewoon een heel stuk minder leuk.


Dinsdagavond ging ik met Mar even op stap. Ik zocht een plekje en het heette: 'De schat van Schoonhoven'! Er is niks 'Schoonhovens' aan voor zover ik weet, want het was in Delfshaven. We gingen er heen om leuke plaatjes te schieten en dit was de eerste.


Na een stukje lopen vonden we de 'schat' en liepen we dit paadje op. Zomaar midden in een woonwijk een ieniemienie-parkje, of eigenlijk meer een tuin.


Met een watertje met lelies


Een kunstwerkje van 'aardlagen' van keramiek.


Hier zie je ze beter




Oude tuinsetjes, waar ik niet op durfde te gaan zitten.
Er waren wel bankjes waar we wel op zaten en toen was het jammer dat we geen koffietje mee genomen hadden. Dat weten we dan weer voor de volgende keer.


En nog een verassing: er liep zelfs een watervalletje achterin de tuin!



Overal wel iets leuks te zien


Toen reden we nog een klein stukje naar een ander water en zagen we dit leuke exemplaar.


Zaten we daar even fijn aan de waterkant.


Te kletsen over het leven en de Bijbel.
Die twee horen tenslotte bij elkaar.


En thuis... nog even dan!


👋















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.