13 juli 2024

Het is een proef

Hebben jullie ook weleens problemen met online bestellen? Ik had een mooi 'schilderen op doek'-pakket besteld. Bleek het helemaal uit Honk Kong te moeten komen. Niet erg, zolang het maar komt. En het kwam, alleen was de verpakking dusdanig beschadigd, dat we het niet aangenomen hebben. Na wat heen en weer gemail geef ik ze nog een kans om het op te sturen. Hopelijk komt het nog aan, want het is zo'n mooie! Het zal hoe dan ook nog even duren. En ik had er zo'n zin in... dus vandaag een kleinere variant gekocht. Wel iets minder leuk, maar nu kan ik het gebruiken om alvast een beetje te oefenen en de feeling ervoor te krijgen.


Bij dit pakket moeten veel stukjes met gemengde verf gedaan worden. Van twee kleuren precies evenveel mengen en dan verven. Het is mooi als je het niet zó veel mengt dat het een egale kleur wordt, maar dat je nog van allebei de kleuren iets ziet. Dat probeerde ik...


Het lukte niet zo goed. Het is veel te donker uitgevallen.
Maar dat geeft nu niet, want het is een proef!


En nu klaar ermee. Laten drogen en volgende keer weer verder.












1 opmerking:

Aritha V. zei

Wat leuk! Ik begin daar niet aan, echt geen geduld voor maar ik hou jouw in de gaten. Voordat je het weet schilder je iets heel moois. M, onze dochter ook. Zij schildert nu foto's na, op nummer. Zo leuk.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.