9 augustus 2019

Welke kant je ook op gaat...

De zomer is zo mooi! 



Maar binnen is het ook mooi! Vanachter m'n pannenkoekenplantje twee knutselende schoonzusjes:)


Samen met m'n moeder wandelde ik 's avonds in het hitland. Ik denk dat ik van water houd...


Deze week gingen we naar Duinrell. Ik heb het niet zo op attracties. Dus uiteindelijk zat ik onder een boompje in het zonnetje een boek te lezen, terwijl de anderen zich heerlijk uitleefden.


Er zijn ook zoveel vlinders!


Gisteren gingen we wandelen met m'n schoonmoeder. Welke kant je ook op gaat, overal is het schitterend!


Wat een grappig geluid, wanneer ze water drinken!


En nog meer vlinders



En dan weer een veldje bloemen


Vandaag blijven we thuis en blijven we binnen. Het plenst en we luieren maar wat. Vannacht sliep ik slecht door het gezoem van muggen...We luieren trouwens niet allemaal, manlief is aan het verven en behangen, daar ben ik superblij mee! Als het klaar is, zal ik wat foto's binnenshuis maken!

2 opmerkingen:

marijke zei

Dank je wel voor de mooie foto's! Ik wil je laten weten dat ik je berichten graag lees en er vaak door bemoedigd wordt.

Lieneke van Vuuren zei

Dankjewel Marijke, zo'n reactie doet me goed!!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.