4 maart 2019

Ik ben natuurlijk ook niet van steen

Het is weer iets stiller op m'n blog. Dat komt omdat ik met ander schrijfwerk bezig ben. Ik was gevraagd om mee te schrijven aan een dagboek en de stukjes zouden 15 april klaar moeten zijn, maar dat werd vervroegd naar 15 maart. Elk stukje kost best wel wat denkwerk en focus en dan schieten de blogjes er een beetje bij in. Als het dagboek klaar is, dan zal ik hier natuurlijk even goed aandacht aan geven. Ik denk dat het erg mooi gaat worden!

Iedereen is vandaag weer naar school en naar werk na een week vakantie (voor de meesten) en ik geniet even van zo'n dagje. Het is een drukke tijd. Voor deze week:

  • Mijn ouders zijn deze week 50 jaar getrouwd en we gaan dat natuurlijk vieren
  • Samen met iemand anders ga ik een worshipavond voorbereiden, 
  • Er staan drie gesprekken met verschillende hulpverleners op het programma
  • En ook nog een training voor pleegouders
  • Met m'n meiden ga ik de maaltijd klaarmaken voor de jeugd-bijbelstudie-groep 
  • Er staat een boekbespreking op de planning
  • En een homegroup avond
En dan zijn er ook nog dingen die ik geskipt heb, want ik ben natuurlijk ook niet van steen!
Had ik al gezegd dat Philip vandaag 1 jaar geworden is? 



Bij honden gaat het nog sneller dan bij kinderen! We zijn nog altijd blij met hem, al haalt hij weleens het bloed onder onze nagels vandaan nu hij in de puberteit gekomen is. Maar dat geeft niet, daar komen we allemaal ook wel weer doorheen.

En nu we het toch over verjaardagen hebben. Ha werd donderdag 22 jaar! Ik vind het niet te geloven dat ik al zo'n grote volwassen zoon heb, maar het is toch echt zo. Van Ma kreeg hij een mooie paraplu en ook nog een ander cadeautje, echt te leuk! Daar kan ik nog geen foto's van laten zien, dus die komen misschien nog wel een keer.


Opa en oma en m'n zusje met haar twee kids kwamen de volgende dag gezellig eten.


Nu is het tijd om de hond uit te laten. Ik laat alleen nog even een foto zien van een van m'n plantjes. Er komen weer twee nieuwe blaadjes aan, ik vind het geweldig!




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat weer een gezellig berichtje! Gefeliciteerd met je ouders, Philip en je oudste zoon:)! Klinkt erg leuk stukjes voor een dagboek schrijven... Ik heb net een nieuw dagboek via marktplaats gescoord, van Watchman Nee, ben benieuwd, is nog niet binnen.

www.annderverhaal.nl zei

Leuk om even aan de hand van foto's een beeld te krijgen van iedereen die groeit en bloeit. Ik doel bij dat laatste op het plantje al heeft het geen bloemen :-)

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.