27 maart 2019

Daar lag zoiets moois...

Deze maand waren mijn ouders 50 jaar getrouwd! We vierden het door met z'n allen een dagje naar Beekse Bergen te gaan. Ik kan me niet herinneren dat ik er eerder ben geweest. We begonnen bij de chimpansees, elke keer weer zo leuk om naar te kijken. Ze waren ook allemaal druk bezig.


Buiten was er ook van alles te zien en te beleven.
Je zult ze maar op het dak van je auto zien liggen!


Het is een prachtig park met mooie natuur


Heerlijk om te wandelen


Ook buiten waren heel veel apen.


We maakten ook nog een busrit.
Dat is natuurlijk veel gezelliger dan allemaal in je eigen auto. We kregen veel informatie en er ging van alles de bus rond, van een verdroogd stuk uitwerpsel van een of ander dier tot aan kamelenhaar ('s avonds maar weer lekker je haar wassen dan).


En af en toe gluurde ik even over de stoelleuning voor me, want daar lag zoiets moois...😍


Toen we weer richting de uitgang gingen, nóg een keertje naar die leuke chimpansees!


Nu lijkt het of we alleen maar apen en leeuwen hebben gezien, maar er waren nog veel meer dieren: nijlpaarden, struisvogels, giraffen, olifanten, okapi's, neushoorns en nog meer.

Daarna gingen we nog eten bij de Chinees. Maar eerst moesten we de auto weer aan de praat krijgen. We hadden de lichten aan laten staan van de huurauto en dan gaat de accu leeg. Alles kwam weer goed. We hebben genoten van elkaar en al het moois wat we gezien hebben en het lekkers dat we gegeten hebben.
Vooral ben ik dankbaar voor m'n ouders, 50 jaar is een lange tijd. Wij zijn nog niet eens op de helft. Nou ja...over 2 jaar!

2 opmerkingen:

Aritha zei

Wat een feest! Ik ben daar nog nooit geweest. Ziet er mooi uit. Wel n beetje eng!

Anoniem zei

Wat een leuk uitje, en gezellige foto's:)!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.