24 juni 2018

Bijna vakantie!

Het is een poos geleden dat ik een blog heb geschreven. 
Ik had wat ander schrijfwerk te doen, daar kom ik over een poosje nog wel een keer op terug.
We hebben heel wat verjaardagen te vieren deze tijd
M werd 18
A werd 12
L wordt volgende week 14
Gisteren vierden we het met de familie.


In de tuin groeit alles zo fijn:


Radijsen


Voor het eerst groeien er bramen aan deze struik, ik ben benieuwd!


Doperwtjes, ik heb ze gelijk gekookt en door een salade gedaan, mmm!

En met Philip gaat het ook goed. Hij wordt al aardig groot! Af en toe gaan we naar een hondenstrand in de buurt en daar gaat het niet altijd even goed:) Maar lol hebben we wel!


Nog drie weekjes en dan is het vakantie! We hebben er zin in. Even andere dingen doen dan anders. De kinderen hebben allemaal keihard gewerkt, de ene toetsweek na de andere. Ik gun ze ook echt een rustigere tijd.

Met een klein groepje vrouwen volgen we leesplannen uit de Bible-app. Na een of meerdere plannen spreken we dan met elkaar af en drinken of lunchen ergens iets. We hadden pas een heel mooi plan over 'de schatten van Psalm 23'. Met vaderdag kwam ik bij m'n ouders en zag ik dit mooie bordje staan. Het is zo'n mooie Psalm, zoveel moois om over na te denken. Er zijn ook echt heel veel mooie liederen op gemaakt.




1 opmerking:

Aritha zei

Van harte met alle verjaardagen. Was het gezellig?

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.