2 mei 2018

Zussenavondje, puppytraining en buiten spelen

Gisterenavond ging ik naar de eerste avond van de puppytraining en omdat dat een theorieles was, mocht Philip thuis blijven. Ik ben zo blij dat ik me daar gelijk voor opgegeven heb. Vol goede moed ging ik daar weer vandaan. Niet naar huis, maar naar m'n zussenavondje! Gezellig, het is veel te lang geleden dat we wat afgesproken hadden. We hebben nog even heerlijk kunnen skeeleren en onderweg zagen we een leeg zwanennest met eieren! Zo leuk om te zien! De zwanen zelf zagen we een stukje verder. 


En toen werd het weer nacht en ik hoopte zo dat het deze keer beter zou gaan en Philip lekker door zou slapen. Ha bleef beneden op de bank en we hebben nog wat dingen gedaan/afgesproken om die kans wat te vergroten. En o hoe heerlijk, ik viel in slaap en werd pas wakker van de wekker van K. Dat dat al om 5.00 uur was is dan weer een beetje jammer, maar ik kon nog lekker blijven liggen en verder slapen tot half 7. Hopelijk blijft het zo goed gaan en kan Ha over niet al te lange tijd ook weer in z'n eigen bed slapen.


Wat een heerlijk weertje! De meiden zitten fijn in de tuin met de bakken lego, in het zonnetje. Kon ik mooi de vloer even dweilen:). We komen er niet zo aan toe om iets te ondernemen, maar het is niet erg. Het buiten spelen is nu ook weer helemaal leuk. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.