9 april 2018

Weer een stukje van mijn hart kwijt

De winter is voorbij en het is weer een beetje voorjaar, dan zijn er weer zoveel andere dingen te doen, dat het bloggen er af en toe bij inschiet. Maar hier weer wat foto's met wat deeldingetjes!

Ik las de afgelopen weken het boek 'Optie B' van Sheryl Sandberg en Adam Grant. Lees hier mijn recensie, een goed boek voor iedereen, omdat we allemaal met tegenslagen en verliezen te maken hebben. Ik nam het mee toen ik m'n dochter ergens moest brengen en ben zomaar ergens aan de kant van het water neergestreken om verder te gaan met lezen totdat ze terug kwam.


De griep is nog niet helemaal verdwenen. M'n oppasmeisje van 3 was vorige week ziek en viel lekker bij me op schoot in slaap.💖


Tijdens een rondje hardlopen zag ik de waterbus in het water, ik maakte een filmpje hoe hij van het water zo de weg opreed. Leuk om te zien. Voor mij de eerste keer.


Mijn schoonvader is 84 jaar geworden! Een nichtje van ons had haar gitaar meegenomen en een zelf geschreven liedje voor haar opa en oma geschreven, waarvan het refrein me nog vers in m'n geheugen ligt:
M'n opa en m'n oma zijn nog steeds 
(nog steeds)
verliefd
(verliefd)

Superleuk dat ze dat deed.


Een ander nichtje kwam steeds gezellig bij me zitten...nog een stukje van mijn hart kwijtgeraakt!


En toen was het Pasen! 
De kerk was weer heel mooi versierd:


Na de dienst werd ik verrast door een 6-jarig meisje dat naar me toe kwam en me deze mooie bloem gaf...zo lief!

 

Toen we thuis kwamen maakte we een mooie slinger die we voor het raam konden hangen. Dat was gezellig en leuk om te doen!


En het resultaat vond ik ook mooi! Al lukte het me niet om het supernetjes en recht op te hangen.


Het nu laat de zon zich steeds vaker zien, zit ik vaker voor de deur op het stoepje wat te kijken en te lezen en met een buurvrouw te praten... Terwijl in de tuin deze plant z'n best doet om weer zijn takken te laten groeien, wat goed lukt. Over een poosje komen er weer witte 'gebroken hartjes' aan!


Zaterdagavond had ik een gezellige date met een ontzettend leuke man. We gingen bowlen en uit eten in Gouda. Wat een genot!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.