1 maart 2017

Alles in het juiste perspectief

Gisteren was niet zo'n heel fijne dag. In mijn beleving zat ik behoorlijk te mopperen en kwam er niks uit mijn handen. Toen we 's avonds in bed lagen hielp K me weer een beetje alles in het juiste perspectief te zetten.

  • Heb je ons bed weer verschoond?
  • Mar vertelde dat ze de hele dag lekker heeft zitten tekenen
  • M heeft een fantastische dag gehad, zei ze
  • Ik zag een foto van S die door de plassen fietste
En 's avonds na het eten zongen we alle 'happy birthday-liedjes' die we kenden voor Ha die 20 jaar is geworden, hebben we alle dominostenen opgemaakt door ze in een rijtje neer te zetten en aten we taart.

Raar he, dat je een dag zo verschillend kunt beleven. Gelukkig maar!

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Door de rommel en de plassen

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Toch even naar buiten met de bal en de fiets

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Met veel geduld en opnieuw proberen is het toch gelukt!

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

S bij Ha op z'n nek, ze zat de hele tijd over zijn hoofd te aaien:)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.