15 maart 2017

Eenvoudige dingen

Een foto van het koude Canada van m'n vriendin, er was een flinke sneeuwstorm!

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Bij R in Australië ziet het er heel anders uit:

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

En ondertussen genieten wij hier van de eerste warme zonnestralen die de lente aankondigen.
Zaterdag maakte ik dit Paastuintje. Misschien dat we het met legopoppetjes het verhaal stukjes bij beetjes kunnen vertellen.

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Ik vond het zo leuk, dat ik het ook bij en met m'n oppaskinderen heb gemaakt.

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Onze bolletjes kunnen niet wachten op Pasen en zijn al prachtig aan het bloeien!
Hier geniet ik zo van!

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.