27 februari 2017

Come closer!

De wereld is zo gebroken. Ons geloof gaat op en neer. We kunnen veel met onze liefde voor en ons geloof in God doen, maar in de deze wereld kan het altijd kapot gemaakt worden. Laat daarom de kern van je geloof zijn wat Christus voor jou heeft gedaan! Geen zonde, geen granaat, geen mens kan de liefde van Christus vernietigen. Hij regeert!

Dat was de kern van de preek gisteren. Daarbij kregen we dit filmpje te zien. Laat je, midden in de (letterlijke) diepe gebrokenheid in Mussel (Irak), bemoedigen!


Vandaag regent het en houden we ons een beetje koest binnen. We zijn heel even naar de Hema geweest om wat knutselachtige dingetjes te kopen. Thuis aan de keukentafel hebben we wat zitten tekenen en schrijven. Zelf heb ik dit gemaakt. Het is het thema van vandaag uit het leesplan waar ik het gisteren over had. Het tekeningetje vond ik op Pinterest en heb ik nagetekend.

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.