3 februari 2017

Ze ziet zoveel beter dan ik

Jesus, Thou art now my end;
Thou my starting, too, hast been
Oh, be Thou my present Friend
I would walk and on Thee lean.

Een mooi gedichtje van Amy Carmichael, wat ik voorin mijn Bijbel heb geschreven.

Er zijn zoveel mooie stukjes natuur hier in de omgeving. We maken de laatste tijd wat vaker wandelingen en komen mooie dingen tegen.
Zoals dit takje met zaad-dragende blaadjes. Nooit gezien en als S niet met ons meeliep, had ik ze waarschijnlijk nog steeds nooit gezien! 
Zij ziet soms zoveel beter dan ik!

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Stapels hout

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Bijzondere bomen aan de kant van het water

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.
Heb je het hart gezien?

Een lichtstraal door de takken

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Een heleboel knotwilgen op een rij

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Een ondergaande zon

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Als ik wandel kan ik me zo gelukkig en rijk voelen.
Ik wil echt leren om mijn ogen en gedachten op Jezus te richten.
Waarom zou ik ze vermoeien met problemen die ik niet op kan lossen?

I would walk and lean on Him



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.