4 mei 2024

De vakantiedraad weer oppakken

Woensdag en donderdag waren dagen dat ik niet zoveel te schrijven had. De ene dag hadden we een gesprek met twee psychiaters, de andere dag met 2 psychologen. En 's middags nog een 2 uur durend gesprek met pleegzorg. Ik zat er 's avonds wel even doorheen. Toen zijn K en ik er even tussenuit gegaan, heb ik al mijn tranen eruit gegooid en toen luisterden we een preek met die prachtige woorden die ik in mijn andere blog heb geschreven.
En dat was dat! Nu gauw de vakantiedraad weer oppakken!
En dat deden we woensdag ook al wel hoor, het was zulk lekker weer, we zijn 's middags naar de plas gegaan.


Zo grappig dat het gewoon tegen de stad aan zit. Het water was nog steeds wel erg koud, er gingen niet zoveel mensen in.


Van L kregen we nog een mooie bos bloemen voor onze trouwdag. Ze had ze zelf samengesteld in de winkel.


En ze vertelde erbij dat ze zo dol op gipskruid is! Heb ik ook weer geleerd dat dit gipskruid is. Ik vind de combinatie met het blauw heel mooi.


Verder wordt er hier nog steeds getekend door H. Vaak zit ze 's morgens al op de bank als ik beneden kom en het eindigt vaak 's avonds voordat ze naar bed gaat. Tussendoor doet ze ook nog wel andere dingen, maar dit is haar manier om te chillen. Ik vind het geweldig!


Wat zo fijn was aan deze week is dat het lukte om 3 keer hard te lopen. Ik doe het deze keer met een trainingsschema die in m'n horloge-app zit. Als ik werk lukt het me niet zo goed, maar ik wil het toch nog een keer proberen. Wie weet lukt het voor of na m'n werk... we gaan het zien. Toen ik klaar was met rennen liep ik het laatste stuk naar huis en zag ik deze reiger. Mooi plaatje met die spiegeling toch?!


Vanmiddag gingen we fijn wandelen. Een leuk blote voetenpad. Deze bloemen kwamen we heel veel tegen, ik kan me niet herinneren ze ooit eerder zoveel gezien te hebben.


Weet ook niet hoe ze heten. Maar ze kleurden de omgeving wel heel mooi.



Prachtige oude bomen, het was een héél mooi natuurgebied. Het was wel een eindje rijden.


Maar het was gezellig met al deze meiden!
A was er niet bij, die had een ander programma'tje vandaag.


Net op tijd waren we terug bij de auto, toen begon het te regenen.


We reden nog even naar de Mac om een ijsje te eten. Onderweg zag ik een leuk hoekhuisje. Hoe zou het zijn om daar te wonen? Met zicht op het kruispunt...


Waarschijnlijk kom ik daar nooit achter 😊










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.