2 mei 2019

Misschien een beetje rommelig

Dag 10 na Pasen

Wat kan ik genieten van al het moois in de tuin. Als je het strookje tuin ziet, lijkt het niet zo veel voor te stellen en komt het misschien een beetje rommelig over. Maar ik vind het heerlijk om er even langs te lopen en te genieten van de veranderingen die ik zie.


Eindelijk komt er iets uit de grond: de sugarsnaps!
Ik was benieuwd of het zou lukken, omdat ik deze keer niet de goede aarde had.


Een poosje terug kocht ik twee frambozenplantjes en zette die in een pot.


Dit is de bramenstruik. Tot nu toe hebben we nog niet zoveel bramen geoogst. Maar deze keer kreeg ik een tip van iemand uit de kerk om nieuwe takken langs de schutting te leiden en alleen de oude te snoeien. De bladeren groeien in ieder geval alvast goed.


Dit is het derde of vierde jaar dat ik geniet van deze gebroken hartjes!


Dauwdruppels zijn ook altijd zo mooi... maar dit is volgens mij een regendruppel, ook mooi!


En we kochten ook een fuchsia. Deze keer niet alleen maar dingen gezaaid om uiteindelijk op te eten, maar ook om van de mooie bloemen te genieten.


Heere, onze Heere, hoe machtig is Uw Naam op de hele aarde!
Psalm 8:10

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.