1 mei 2019

De smaak van Afrika

Dag 9 na Pasen

Maandag waren we 23 jaar getrouwd! 19 jaar waren we nog maar. Eigenlijk wel jong besef ik nu een paar van onze kids deze leeftijd al voorbij zijn! We staan hier voor het huis waar ik geboren ben en 19 jaar heb gewoond.


Terug naar maandag. De dag begon met een vervelend maagonderzoek, waarvan ik gelijk de fijne uitslag kreeg, dat alles er goed uitzag. Daarna haalden we een taartje bij de Hema, kregen ruzie en aten thuis zwijgend ons taartje op 😎. Gelukkig kwam alles gauw weer goed en zijn we lekker naar het strand gegaan. Wat een heerlijk weertje was het!


Ik zocht een paar mooie schelpjes op en legde ze op zand, waar nog niemand op had gelopen (in ieder geval gisteren niet). Nog net een foto kunnen maken, toen rende Philip er dwars doorheen en waren alle schelpjes onder het zand bedolven.


We hadden een mooi plekje in de duinen gevonden!

En 's avonds zijn we samen gaan eten in 'De Smaak Van Afrika'. We zijn daar al eerder geweest, erg gezellig en lekker!


We begonnen met een bord pittige linzensoep. Alleen daarvoor zou ik nog wel een keer terug willen.


We aten ook nog een 'feestelijk diner voor twee personen' en hebben veel gepraat over van alles en nog wat. Ik ben zo dankbaar voor deze man en zou zonder twijfel zo weer 'ja' zeggen!


Dank U Jezus, dat U er al die 23 jaar bij geweest bent!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.