7 april 2019

The Lamb of God

Wat een mooi lied is dit!
Gezongen door vader en dochter.
Ik wil het graag delen.
Heb het zelf misschien al wel minstens 10 x geluisterd
sinds gisteren...😊


The Lamb of God
Who took the sins of the world
have mercy upon us


Vanmiddag weer een wandeling gemaakt en toen kwamen we dit mooie gezinnetje tegen.


En Philip kon ook weer lekker zwemmen en rennen, wat een heerlijk weer was het!


K is naar zijn ouders, dat doet hij nu bijna elke zondag. Soms gaan we samen met een paar kinderen op zaterdag. Mijn schoonvader is, en mijn schoonmoeder wordt deze maand 85. Hoe ouder mensen worden hoe kwetsbaarder. Er staan mooie verzen in de Bijbel over ouder worden, zoals Jesaja 46:4
'U, die door Mij gedragen bent vanaf de moederschoot, gedragen vanaf de baarmoeder. Tot uw ouderdom toe zal Ik Dezelfde zijn, ja, tot uw grijsheid toe zal Ik u dragen. Ik heb het gedaan en Ik zal u opnemen, Ik zal dragen en redden.' 
💗💗


1 opmerking:

Marleen zei

Doe de hartelijke groeten aan je schoonouders!!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.